Whocopied.me

✓ Gratis fragt over 600 kr ✓ Hurtig levering ✓ 14 dages returret

✓ Gratis fragt over 600 kr ✓ Hurtig levering ✓ 14 dages returret

Handelsbetingelser


Hos Rosemunde Copenhagen gør vi meget ud af at tilbyde alle kvinder “en luksusfølelse - hver dag”

  • Vores mission er at give alle kvinder og piger en hverdagsluksus med de fineste materialer i Silke, Bomuld og Cashmere.
  • At du nemt kan navigere i kollektionen og kommende nyheder, samt finde de varer, du søger.
  • Hurtigt og enkelt bestille de varer, du ønsker at købe.
  • Modtager din ordre nemt og hurtigt.
  • Du bliver tilfreds med din ordre og at Rosemunde bliver blandt dine fremtidige favoritter.


Har du spørgsmål, kommentar eller ris/ros er du meget velkommen til at kontakte os ved at skrive en e-mail til info@rosemunde.com

Webshop kundeservice

Hvis du oplever udfordringer eller problemer med og handle, bestille, levering eller returnering på

webshoppen, er du meget velkommen til at kontakte vores Kundeservice:

 

E-mail info@rosemunde.com

Telefon +4539640190

Vi har åbent og sidder klar mellem kl. 9.00 og 15.30 mandag til fredag.

 

Firmaoplysninger om Rosemunde Copenhagen

Webshoppen er ejet og drives af:

Rosemunde ApS

Staktoften 2

2950 Vedbæk

Cvr-nr. 28860005

info@rosemunde.dk

Telefon +4539640190

Introduktion til handelsbetingelserne

 

Læs venligst handelsbetingelserne grundigt igennem, da de gælder når du bestiller og

handler på Rosemundes officielle Webshop.

 

Har du spørgsmål eller er der dele af handelsbetingelserne, som du ikke forstår, anbefaler

vi, at du kontakter Kundeservice , inden du begynder at shoppe på Hjemmesiden.

Handelsbetingelserne kan blive opdateret løbende Jvf. Lovgivningen om handel på

Internettet og derfor beder vi dig læse og godkende dem, hver gang du handler hos

Rosemunde.

 

Disse handelsbetingelser skrives der til "dig " eller "din" betyder dig som bruger af

webshoppen, enhver reference til "vi", "os" eller "vores" betyder Rosemunde ApS.

  

Hvis du ikke accepterer Betingelserne, kan der ikke bestilles eller handles på vores

Webshop.

 

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage efter den

dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk

besiddelse. Læs mere under & “Fortrydelsesret”

 

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på dit køb, hvilket betyder, at du har visse

lovbestemte garantier for varens kontraktsmæssighed. Læs mere under "Mangelfulde varer

og forkerte varer".

 

Bestilling og Aldersgrænse

 

Rosemundes Officielle Webshop har altid åben og du kan handle alle 24 timer i døgnet, dog

kan der forekomme tidspunkter hvor den vil være lukket som følge af vedligeholdelse. Vi

forsøger så vidt muligt at udføre sådan opdateringer om natten.

 

En bestilling som er afgivet på en offentlig fri- eller helligdag, vil blive behandlet den

følgende hverdag.

 

Du skal være mindst 18 år gammel for at handle og bestille på Webshoppen, samt besidde

et gyldigt kreditkort, der er accepteret af os. Er du under 18 år gammel, skal du have et

juridisk grundlag for at indgå en aftale med os.

 

Vi kan kun gennemføre din ordre, hvis leveringsadressen er en privatadresse eller

virksomhedsadresse i Danmark. Vi leverer ikke til postbokse, men vi leverer til pakkeshops.

Vi forbeholder os ret til at annullere aftalen om køb i en af de følgende situationer, uden at

være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

 

Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres.

 

Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i

forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet.

 

Der opstår en utilsigtet fejl på Hjemmesiden, fx en betalingsfejl, prisfejl

el.lign.

 

Vi har grund til at tro, at du er under 18 år gammel.

 

Aftaler kan kun indgås via Webshoppen eller via telefon til vores kundeservice med

efterfølgende skriftlig bekræftelse. Vi behandler ikke bestillinger fremsendt i e-mails og

breve.

 

Hvornår er du bundet af din bestilling eller ordre?

Inden afgivelse af din bestilling eller ordre har du mulighed for at ændre de oplysninger,

som du har indtastet, herunder leverings- og fakturaoplysninger eller betalingsoplysninger.

 

Du har også mulighed for at ændre varerne, fjerne eller tilføje varer i din indkøbskurv.

Når du klikker &"Køb og betal&" eller ”Gennemfør”, vises en bekræftelse på din skærm. Fra det

tidspunkt er du bundet af aftalen om køb. Læs venligst mere under &"Fortrydelsesret&".

Har du spørgsmål eller begik du en fejl, da du foretog din bestilling, er du mere end

velkommen til at kontakte vores hjælpsomme Kundeservice - de står klar til at hjælpe dig.

Du modtager en ordrebekræftelse i en email.

Vi forbeholder os retten til at annullere en bestilling eller ordre, uden at være ansvarlig for

erstatning eller andre omkostninger i eksempel følgende situationer:

Kreditkortet bliver afvist eller dine oplysninger er ikke korrekte.

Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri eller en strafbar handling eller

anden ulovlig aktivitet.

 

Der opstår fejl eller anden årsag på Webshoppen, eksempel en betalingsudbyder eller kurer

fejler.

Efter indgåelsen af aftalen gælder reglerne om fortrydelsesret, se nedenfor.

 

Sprog

 

Aftalen kan kun indgås på dansk.

 

Adgang til din ordre bekræftelse

 

Du modtager via email en bekræftelse på aftalens indhold samt en kopi af disse Betingelser.

 

Vi opbevarer indgåede aftaler, herunder ordrebekræftelsen, i et vist tidsrum, og vi

anbefaler, at du ligeledes gemmer disse dokumenter, da de ikke nødvendigvis efterfølgende

vil være tilgængelige på Hjemmesiden. Læs venligst mere under "Følg din bestilling og se

historik".

 

Bedrageri og misbrug

 

For at kunne beskytte dig og vores andre kunder mod bedrageri og opretholde et højt

sikkerhedsniveau for online-køb, benytter vi 3d Secure Jvf. lovgivningen for Internethandel.

 

Betaling og afregning

 

Når du handler og køber varer på Rosemundes Officielle Webshop betales varen med

betalingskort eller Rosemunde gavekort udstedt på Rosemundes Officielle Webshop.

Når du betaler igennem Rosemundes Officielle Webshop, foregår betalingsprocessen via en

sikret SSL kryptering. Generelt har Rosemunde valgt at beskytte hele vores Webshop med en

sikker SSL kryptering, så vores kunder trygt og sikkert kan handle online.

 

Vi accepterer følgende betalingsmidler.

 

Dankort / Visa-Dankort

MobilePay

ViaBill (Betal på afbetaling)

Maestro

Mastercard

Mastercard-Debet

Visa

Visa-Electron

JCB

Diners Card

eDankort

Visa-Electron

American Express i Danmark

Forbrugerforeningen af 1886

Rosemunde online gavekort

PayPal

Klarna

 

Sikker betaling på nettet

 

Når du handler hos Rosemundes online shop, kan du blive bedt om en ekstra sikkerhedskode

ved betalingen. Dette ekstra sikkerhedsstep kaldes &"3D Secure&" og er også kendt

som ”Verified by Visa”, ”MasterCard SecureCode” og ”Dankort Secured by Nets”. For at

kunne anvende 3D Secure, skal du have aktiveret et telefonnummer til dit kreditkort via  dankort.dk . 

 

De fleste danske banker har allerede automatisk tilknyttet et telefonnummer

til deres kunders kreditkort, for at undgå svindel på nettet.

 

Hvis du forsøger at handle fra en Webshop, uden tidligere at have sikkerhedsgodkendt dit

kreditkort, vil du første gang blive bedt om at tilknytte dit mobilnummer til kreditkortet via

NemID. 

 

Herefter modtager du en SMS med en engangskode som skal indtastes. Når koden

er godkendt vil dit mobilnummer være tilknyttet dit kort og du vil være klar til at modtage

SMS-koden, hvis det kræves i forbindelse med det pågældende køb. Har du problemer med

dit kreditkort henviser vi til Nets Customer Service på telefon (+45 44 89 27 50). Fordelen

for dig som kunde er, at vis en identitetstyv forsøger at købe med dine

kreditkortoplysninger, skal dit telefonnummer godkende handlen, før pengene bliver trukket

på dit kort.

 

Hvis dit Dankort ikke allerede er tilmeldt 3D Secure, anbefaler vi at du gør det

her:  https://enroll.3dsecure.no/nets-nemid-enroller/EnrollSite

 

Betalingsprocedure

Når din vare forlader vores lager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den

valgte betalingstjeneste.

 

Priser på levering og mulighed for gratis fragt

 

Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive

skatter, moms og afgifter.

 

Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver

bestilling.

 

Dine ordre sendes med GLS.

Der pålægges et fragt- og ekspeditionsgebyr på DKK 35,00 på ordrer under

kr. 600,-.*

Køber du for mere end 600 DKK, får du fri fragt med i dit køb*.

Hvis varen er behæftet med fejl, betaler Rosemunde naturligvis returporto.

Hvis du fortryder købet kan du sende varen retur, men du betaler selv denne

returporto.

Gavekort kan ikke byttes.

Leveringstid i Danmark er 1-3 hverdage.

 

Hos Rosemunde bestræber vi os på den allerbedste kundeservice. Vores mål er derfor at

ekspedere vores onlineordrer så hurtigt som muligt. Vi har en forventet leveringstid på 1-3

hverdage. Vores ambition er dog at levere alle danske ordrer på 1-2 dage og flere ordre

afsendes samme dag som den bestilles. 

 

Du vil automatisk modtage en e-mail med track and trace info, når din ordre afsendes fra

vores lager med tracking nummer til at følge pakken. Du er altid meget velkommen til at

kontakte os for præcis information om din ordre.

 

Skulle der mod forventning opstå forsinkelse på eller problemer med din levering vil du blive

kontaktet af Rosemunde Webshop. Rosemunde.dk tager forbehold for tastefejl, prisfejl,

udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

 

Gavekort

 

Gavekort kan ikke kombineres med andre rabatkoder og kan kun benyttes på Rosemundes

Officielle Webshop.

 

Fortrydelse af dit køb

 

Hvis du fortryder dit køb, må du ikke blot nægte modtagelsen af pakken. Du skal i dette

tilfælde tydeligt give Rosemunde besked på e-mail info@rosemunde.com om at du har

fortrudt dit køb.

 

Hvis du nægter at modtage pakken, så den automatisk returneres til Rosemunde, vil du blive

opkrævet forsendelsesomkostninger og gebyr for håndtering af returforsendelsen. Beløbet

 

for returforsendelsen og gebyret modregnes inden tilbagebetaling til dig.  Når du fortryder et

køb, får du pengene for leveringen retur som følge af gældende lovgivning.

Bemærk at Rosemunde ikke er forpligtet til at tilbagebetale pengene til kunder, før

Rosemunde har modtaget kundens meddelelse om fortrydelse. Lovgivningen betyder at hvis

du ikke henter en varer i en pakkeshop, som derefter returneres til Rosemunde, så er vi ikke

forpligtet til at tilbagebetale dig pengene, før vi får besked om, hvad der skal ske med

pakken.

 

Du kan bruges standardformularen nederst op denne side hvis du ønsker at give os besked

om din fortrydelse af dit køb. Læs mere under punkt 4. om fortrydelse af dit køb

 

Afhentning i en pakkeshop

 

Hvis din pakke ligger til afhentning i en pakkeshop, er du selv ansvarlig for at få den hentet.

Henter du ikke pakken inden for fristen, vil pakken som regel blive returneret til

Rosemundes lager, og du skal som udgangspunkt selv betale for returforsendelsen som vil

blive opkrævet igennem din refundering for varerne.

 

Fæøerne, Grønland og Island

 

Ønske du at bestille fra vores webshop til Fæøerne, Grønland eller Island er der gratis fragt

ved køb over 1.500 DKK. Køb under 1.500 DKK på Fæøerne, Grønland og Island koster 250

DKK i fragt/levering. Forventet leveringstid er 1-3 uger.

 

Levering af julegaver

 

Du kan bestille dine julegaver til Danmark t.o.m. den 18. december. Internationale pakker

skal bestilles senest d.18. december. Alle julegaver kan byttes t.o.m. d. 8. januar det

efterfølgende år. Julegaver kan købes fra den 3.december 2019.

Valuta

 

Priserne på Webshoppen vises i den valuta der gælder for Danmark dvs. Danske Kroner.

Benyt venligst funktionen sprog-vælger i toppen af Hjemmesiden, hvis du ønsker at ændre

dit valg af sprog. Din leveringsadresse afgør hvilken valuta du bliver debiteret for.

Bemærk venligst, at ændringen af land hvortil leveringen skal ske, kan have indflydelse på

pris og leveringsomkostninger.

 

Du kan betale i en de følgende valutaer Danske kroner på rosemunde.dk eller med Euro på

www.rosemunde.com og vælg www.rosemunde.de

 

Levering og Fragt

 

Vi sender til hele Danmark og bestil gerne på www.rosemunde.com eller www.rosemunde.de

for forsendelse til øvrige lande.

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer kun til

privat- og virksomhedsadresser – samt pakkeshops.

 

Din vare vil blive leveret i ugedagene mandag til fredag. Tidspunktet for levering afhænger

af, i hvilket land leveringen sker og hvilken fragtmand der benyttes.

Der skal kvitteres for varerne ved modtagelsen. Det behøver nødvendigvis ikke være dig der

kvitterer. Personer på leveringsadressen (fx et familiemedlem, en ven, receptionist etc.) kan

således kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig.

 

GLS eller fragtmanden vil typisk opbevare varen op til 7 dage før den sendes retur til os, som ikke-

leveret.  Bemærk venligst at vores fragtmand også kan levere varen til din nabo, hvis du har

samtykket til det og hvis omstændighederne tillader det. Hvis du ikke vil tage i mod din pakke

vil du blive opkrævet gebyr for forsendelse retur til vores lager.

 

Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ser emballagen ud til at

være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og

mangler skal du informere os om det, læs mere under &"Mangelfulde varer og forkerte varer&".

 

Hvis forsendelsen er gået i stykker under transporten skal du nægte modtagelse af varen, da

fragtmanden i dette tilfælde er forpligtet til at betale erstatning.

Separate leveringer

Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate

leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller

ikke er på lager på bestillingstidspunktet. Du vil blive informeret om, at din bestilling er

undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved

separate leveringer.

 

Rosemunde ApS forebeholder sig retten til ikke at levere produkter som skulle være blevet udsolgt

og/eller oversolgt, men via en teknisk fejl alligevel er blevet bestilt på vores webshop. I dette

tilfælde vil vi ikke trække pengene for den fulde bestilling, men fratrække det tilsvarende beløb for

den udsolgte vare(r). Rosemunde ApS har en meget nøjagtig lageroptælling og derfor sker det kun

i særtilfælde at vi ikke kan levere den bestilte vare(r) til vores kunder. Vi sender i disse tilfælde de

øvrige bestilte vare(r) som kan leveres til vores kunder.

 

VIP tilbud, velkomst- og rabatkoder

 

Hvis du har modtaget en velkomst-rabatkode til dit første køb på vores webshop, kan

rabatkoden ikke kombineres med andre tilbud eller rabatkoder. 

Hvis der ikke er angivet anden information i forbindelse med rabat og rabatkoder fra

Rosemunde, kan tilbud og rabatkoder som udgangspunkt ikke kombineres med andre tilbud,

med mindre andet er kommunikeret via en kampagne.

 

Følg din bestilling og se historik

 

Opretter du en brugerkonto på Hjemmesiden, kan du se din kopi af ordren ved bestilling ved

at besøge &"Mine ordre&". Samme sted kan du også se dine tidligere bestillinger. Hvis du vil

tracke din forsendelse skal du bruge det trackingnummer vi sender til dig på e-mail når din

bestilling er sendt afsted.

 

Har du ikke en brugerkonto hos Rosemundes webshop kan du kontakte Kundeservice, der vil

gøre deres bedste for at give dig informationer om status for din bestilling.

Fortrydelsesret

 

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven

tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse.

 

I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis (dvs.

separate leveringer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du eller en af

dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får den sidste vare i fysisk besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os (se kontaktoplysninger nedenfor) din

beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget

brev, fax eller e-mail). Du kan benytte nedenstående standardfortrydelsesformular, men det

er ikke obligatorisk.

 

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af

fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

 

Hvis du udøver din fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra

dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget

valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder),

uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi

har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en

sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige

transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle

omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har

fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Returnering og returfragten

 

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne, i alt DKK 35.

Du skal returnere varerne eller aflevere dem til os på adressen: Rosemunde ApS Webshop,

Staktoften 2, 2950 Vedbæk uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du

har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du

returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage, men du skal stadig informere os skriftligt

om din fortrydelse, følge lovgivningen.

 

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til

posten/transportøren.

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering,

end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de

fungerer på, samt følgende betingelser:

Manglende hangtag afregnes der 120 kr. eller EUR 16,00

Manglende eller beskadiget originalemballage: Pris 50 kr. eller Euro 7,00

Returnering af brugt tøj afhænger direkte af den stand tøjet forefindes i, når det

modtages. Rosemunde vurderer tøjets stand og værdi: Tøjets værdi vil være

forringet med 30%-90%

 

Ønsker du at returnere.

 

Udskriv og udfyld returseddel her >> 

 

Bemærk: Sender du en returpakke skal du selv betale for fragten.

Læg din returseddel ned i returpakken sammen med returprodukterne.

Sæt din returlabel på returpakken og indlever returpakken til nærmeste pakkeshop.

 

Når Rosemunde modtager din returpakke, får du pengene tilbage fratrukket et beløb ved

evt. skader eller mangler. Der er normalt op til 5 til 7 hverdages behandlingstid på

returpakker, men vi bestræber os på at gøre det hurtigst muligt.

 

Husk din pakke sendes til en erhvervs virksomhed til adressen:

 

ROSEMUNDE APS

Att.: Webshop kundeservice

Staktoften 2

2950 Vedbæk

 

HUSK send altid din pakke til erhverv, da vi er virksomhed og ikke kan tilbyde at afhente i en pakkeshop.

 

Vi beder dig venligst om at sende tøjet retur, i samme tilstand som du modtog det. Vi

anbefaler at se videoen her:

 

Vigtig information vedr. retur og gebyr.

 

Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, hvis det fulde

beløb ønskes retur. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden

håndtering, end hvad der er nødvendigt for at prøve varen som i en fysisk butik. Returvarer

skal returneres med hangtag, i original emballage og med kopi af fakturaen. 

 

Defekte eller beskadiget varer skal ikke returneres med original emballage og hangtag. Nye vare skal

returneres, så de kan sælge som nye varer til andre kunder, præcis som i en fysisk butik. Vi

beder dig derfor være opmærksom på at emballage og tøj ikke krølles under returforsendelsen.

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering,

end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de

fungerer på, samt følgende betingelser:

 

Manglende hangtag: Pris 120 kr./ EUR 16,00

Manglende eller beskadiget originalemballage: Pris 50 kr. / EUR 7,00

 

Returnering af brugt tøj afhænger direkte af den stand tøjet

forefindes i, når det modtages. 

Rosemunde vurderer tøjets stand og værdi: Tøjets værdi vil være forringet med 30%-90%

 

Note: Vi forventer at modtage din returvare i samme stand som du modtog den.

 

Julegaver

 

Varer købt mellem den 3. december og den 18. december kan byttes t.o.m. den 8. januar

det efterfølgende år.

 

Delvis fortrydelse med eller uden tilbud, rabatkoder og pakketilbud

 

Som udgangspunkt tilbyder Rosemunde delvise refunderinger. Dette betyder, at hvis du har

købt 5 produkter og ønsker at returnere det ene produkt, men beholde de 4 andre, så kan

du godt gøre dette. Leveringsomkostningerne refunderes kun hvis alle produkterne

returneres.

 

Derudover gælder følgende regler vedr. delvis fortrydelse:

 

Pakketilbud

Hvis du fortryder et køb af en pakketilbud, som fx &"Køb 3 toppe, betal kun for 2&", så kan du

ikke returnere 1 af toppene. I dette tilfælde skal du returnere alle 3 toppe. Du kan som

udgangspunkt godt ombytte til en anden farve, hvis det indgår i betingelserne på 1 eller

flere af toppene, hvis forsendelsen foregår inde for Danmarks grænser. Vi anbefaler at

du  kontakter kundeservice , hvis du ønsker at ombytte et pakketilbud.

 

Rabatkoder

Hvis du har købt via en rabatkode, kan du som udgangspunkt godt ombytte enkelte

produkter fra din order, medmindre andet er oplyst i betingelserne på en evt. kampagne

e.lign. 

 

Bemærk dog hvordan rabatten er fratrukket din order. Er rabatten fratrukket hele

beløbet af ordren, er der tale om et pakketilbud - hvor ovenstående punkt er gældende. Er

rabatten fratrukket på det enkelte varenummer, er der tale om en rabatkode tilknyttet det

enkelte produkt. 

 

Hos Rosemunde kan du godt returnere produkter på tilbud med eller uden

rabatkode.

 

Delvis fortrydelse og gratis fragt

Hvis man returnere 1 produkt, og dermed falder under grænsen for fri fragt, så modregner

Rosemunde ApS et gebyr svarende til fragten inden tilbagebetaling for den returnerede vare.

 

Husk at du selv skal betale for returfragten, hvis du fortryder dit køb hos Rosemunde ApS.

 

Gratis retur med PayPal

 

Hvis du bestiller dine varer og betaler med PayPal på rosemunde.com vil du have mulighed

for at sende dine varer gratis retur til Rosemunde. Det kræver at du først aktiverer gratis

returporto på din PayPal profil.

 

For yderligere spørgsmål anbefaler vi at du tager kontakt til PayPal's egen kunderservice. Du

kan læse mere om  aktiveringen her

 

Vær opmærksom på at Rosemunde intet har med denne service at gøre, som foregår

igennem PayPal.

 

Rosemunde har 14 dages fuld returret på køb fra vores webshop, gældende fra den dag du har

modtaget dine varer. Det betyder også at du har 14 dage til at ombytte dit køb til en anden

størrelse eller farve. 

 

Ombytning

Sådan laver du en ombytning via Rosemunde.dk

 

1. Udskriv og udfyld returseddel ved at klikke her >> Skriv i kommentarfeltet

hvad du ønsker af ombytning.

(Sender du en returpakke skal du selv betale for fragten.)

 

2. Læg din returseddel ned i returpakken sammen med returprodukterne.

 

3. Sæt din returlabel på returpakken og indlever returpakken til den nærmeste

pakkeshop.

 

4. Når Rosemunde modtager din returpakke, vil vi kontakte dig vedr. din

ombytning. 

 

Hvis du selv returnerer din pakke uden en Rosemunde returlabel skal pakken sendes som

erhverv til:

 

ROSEMUNDE APS

Att.: Webshop kundeservice

Staktoften 2

2950 Vedbæk

 

Reklamation

 

Rosemunde yder 2 års garanti på alle vores produkter.

Selvom vores produkter er produceret af den fineste kvalitet, så kan der ligesom på alt

andet tøj forekomme fejl. Hvis du oplever en fejl på dit nye produkt, skal vi bruge dit

ordrenummer for at kunne behandle din reklamation.

Sådan laver du en reklamation via Rosemunde.com

 

1. Skriv til info@rosemunde.com (Att: Reklamation) og vedhæftet et eller flere

billeder af fejlen på produktet. Skriv også dit ordrenummer. Dit ordrenummer

bruges som bevis på at du har købt varen hos Rosemunde's webshop.

 

2. Rosemunde sender en returlabel til din email. Rosemunde betaler fragten ved

reklamationsfejl. Hvis du ikke kan sende et billede af produktionsfejlen, skal

du som kunde selv lave et udlæg for returfragten indtil Rosemunde kan

vurdere, om der er tale om en reklamation.

 

3. Udskriv og udfyld returseddel ved at klikke her >>

 

4. Læg din returseddel ned i returpakken sammen med produktet med fejl.

 

5. Sæt din returlabel på returpakken og indlever returpakken til nærmeste

pakkeshop.

 

6. Når Rosemunde modtager din returpakke, får du pengene tilbage eller

ombyttet til et tilsvarende produkt.

 

 

Mangelfulde og forkerte varer

 

Hvis din vare er lider af en mangel, eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte

vores Kundeservice. Kan du allerede konstatere manglen mv. på tidspunktet, hvor

transportøren ønsker at foretage levering, bør du nægte at modtage varen.

I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende

muligheder:

 

Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores

Kundeservice har behandlet returvarene,

 

Returnere varen og modtage en tilsvarende vare, når vores Kundeservice har behandlet

returvaren, forudsat vi kan levere en tilsvarende vare, eller beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen.

 

Når du kontakter Kundeservice skal du oplyse bestillingsnummeret (Ofte kaldet

ordernummeret), eventuelt varenummer, og beskrive hvad der er galt med varen mv.

 

Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af en mangelfuld vare

eller en forkert vare. 

 

Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige

leveringsomkostninger, når vi har fået varen retur, med mindre du får en ny vare til

erstatning for den oprindelige vare.

 

Andre forhold

 

Opdatering af hjemmesiden

 

Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser

og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og

andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en

vare er angivet forkert. Vi tager forbehold for tastefejl på hjemmesidens indhold.

 

Force Majeure

 

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i

henhold til Betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes.

 

Aftalens fuldstændighed

Disse Betingelser udgør de fuldstændige vilkår for aftalen mellem os.

 

Ugyldighed

Såfremt en eller flere af bestemmelserne i Betingelserne måtte blive erklæret helt eller delvist ugyldige, finder de øvrige bestemmelser fortsat anvendelse.

 

Overdragelse

Vi er berettigede til at overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til aftalen indgået med dig, til tredjemand. Overdragelsen er naturligvis forudsat af, at standarden af den service du modtager ikke forringes. Vi giver dig meddelelse om en eventuel overdragelse. Ved at acceptere disse vilkår samtykker du til en sådan eventuel fremtidig overdragelse. Samtidig accepterer du, at fra tidspunktet, hvor vi har givet dig meddelelse om overdragelsen, kan dine rettigheder kun gøres gældende overfor den pågældende tredjemand.

 

Personoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores fortrolighed- og privatlivspolitik, som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af Hjemmesiden i øvrigt.

 

Klageadgang

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os. Vores Kundeservice kan både kontaktes telefonisk, pr. mail og pr. almindelig post. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores Kundeservice under 'Generel information' ovenfor.

 
Du kan indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus  

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info(at)rosemunde.dk

Såfremt vi ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet.

Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

 

Lovvalg og værneting

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

 

______________________________

Standardfortrydelsesformular til brug for B2C kunder i Danmark

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mailadresse]:

- Jeg/vi ___________ meddeler herved, at jeg/vi ___________ ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores ___________ købsaftale om følgende varer __________

- Bestilt den ___________/modtaget den ___________

- Forbrugerens navn ___________

- Forbrugerens adresse ___________

- Forbrugerens underskrift ___________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato ___________

- Ordernummer ___________