Handelsbetingelser

Ved køb på Rosemundes webshop har du accepteret nedenstående betingelser.

 

RETURET

Rosemunde yder 14 dages fuld returret på køb fra vores webshop, gældende fra den dag du har modtaget dine varer.

Ønsker du at gøre brug af returretten, skal du blot udfylde den vedlagte returseddel og sende pakken til:

 

ROSEMUNDE APS

Att.: Webshop kundeservice

Staktoften 2

2950 Vedbæk

 

Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, hvis det fulde beløb ønskes retur. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at prøve varen som i en fysisk butik. Returvarer skal returneres med hangtag, i original emballage og med kopi af fakturaen. Defekte eller beskadiget varer skal ikke returneres med original emballage og hangtag.

Returneringen af varer sker for egen regning og eget ansvar. Vi anbefaler, at du sender retur som pakke, hvor der er forsikring og mulighed for at track and trace.

Der kan ikke returneres eller ombyttes i vores fysiske butikker, da der er tale om forskellige juridiske enheder.

 

DELVIS FORTRYDELSE - Hvis du har fortrudt et af dine køb.
Når du handler hos Rosemunde ApS og har købt mere end et enkelt produkt, kan du selv vælge om du vil fortryde hele købet eller dele af dit køb. Du får ikke refunderet leveringsomkostningerne ved delvis fortrydelse.

 

TILBAGEBETALING

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler til det kreditkort, som varerne er betalt med.

Du får ikke refunderet leveringsomkostningerne ved delvis fortrydelse af dit køb. Dvs. hvis du fx har købt 3 produkter og har fortrudt købet af det ene produkt.

 

REKLAMATION

Alle varer er omfattet at købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden for 2 år efter købet.

Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af en reklamation, når reklamationen er berettiget. Ved reklamation, fejl og mangler eller udebleven leverance kontakt venligst kundeservice på telefonnummer +45 39 64 01 90.
Reklamationer skal sendes til:

 

ROSEMUNDE APS

Att.: Webshop kundeservice

Staktoften 2

2950 Vedbæk

 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge kopi af faktura, hvorpå du skriver, hvad der reklameres over. Du kan som forbruger kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget, samt at ombytningen ikke medfører urimelige omkostninger for Rosemunde.

 

FORBEHOLD

Ved enhver form for misbrug, forbeholder Rosemunde sig ret til at annullere misbrugers ordrer samt nedlægge misbrugers brugerkonto. Det samme gælder pro forma bestillinger og i tilfælde af chikane.

Dette website leveres af Rosemunde på en “as is” og “as available” basis. Rosemunde kan ikke gøres ansvarlig, udtalt eller underforstået, for så vidt angår brugen af dette website, eller informationer, indhold, materiale eller produkter indeholdt på dette website. Du accepterer udtrykkeligt, at brugen af dette website er på egen risiko.

 

KLAGE

Såfremt du som forbruger ønsker at klage over dit køb på denne hjemmeside, henvises du til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen samt til Onlineplatformen http://ec.europa.eu/consumers/odr/, hvorfra der er informationer om dine muligheder for en udenretslig tvistbilæggelse af din klage. Du kan kun anvende Onlineplatformen, hvis du bor i EU. I forbindelse med din klage kan du indsætte vores e-mail adresse info@rosemunde.dk